07 september 2007

been dragged through the dirt.

russki russki. tack carro för den fina sjalen, direkt från moscow.


gott folk, jag har egentligen all tid i världen att skriva här men just nu prioriterar jag mitt liv utanför datorn för en stund. skolan är underbar, jag trivs i lägenheten och ja, allt är bara bra. jag lever.

denna fredag består, som alla andra mina fredagar, bara av en lektion. jag lockades sedan ut på stan av det fina vädret. jag och jennifer gick i butiker och mitt konto blev därför lite magrare. resulterade i ett par jeans från april 77 och en piké från fred perry. lyckades även få med mig ett rollerset och maskeringstejp då jag och älsk ska måla om i hela lägenheten. nu ska jag, efter att ha besökt min käre granne och skolkamrat simon över en kopp kaffe, byta om och sedan bege mig ner på stan igen för att möta upp björn. ikväll bjuds det på balett på operan. jo, jag tackar. sedan hem och mysa med fredrik. jag lever bra.


Inga kommentarer: