30 december 2007

no other direction for this to go.

jag är i total chock. firat jul nu med min far och ja, haha fått en minst sagt underbar klapp. den 27e september drar jag, ihop med mina syskon och deras respektive och pappa och hans sambo, till barcelona för att stiga på ett kryssningsfartyg som under en vecka kommer ta oss till nice, florence, pisa, rom, neapel, palermo och sedan tillbaka till barcelona. finns allt från isbana, teater, nattklubb till spa på båten så det är tveksamt om jag kommer kunna slita mig från det och ta mig tid att vara i städerna då båten ligger i hamn under dagtid. får ett eget rum med balkong vilket är sweet. fatta att jag längtar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ÅH! vad jag blir avis!! Trots att jag blir väldigt sjösjuk, skulle jag kunna äta kött för en sådan resa! haha! Det är du värd. :) När dagen för avresa kommer, ha det så jävligt underbart! :D Puss!! <3

Drömma-Lotta sa...

Shit, grattis, el god jul menar jag :0)