15 februari 2008

i love your suuuuuushi.

jag tycker göteborg har ett sjukt dåligt utbud på bra sushiställen.. och nu snackar vi bra! jag är sjukt kräsen när det kommer till min favoritmat och de ställen jag varit på really really sux. när jag väl hittade ett ställe med lovely nigiri och maki så nej nej, likt förbannat så vaknar jag mitt i natten och kräks upp skiten. hörde nåt om stället sen och hälsovårdsmyndigheten, typiskt. ikväll ska jag ut på nya jaktmarker och gå till en sushibar i närheten av lägenheten. be till gud, allah eller vem ni nu vill att det smakar annars kommer jag go bananas.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det finns inget bättre än Sushi Soda (tror dock de har bytt namn nu) på Prinsgatan... särklass bästa stället i stan... Dit går jag JÄMT!!!!

jannike sa...

CARRO - tack för tipset. ska absolut besöka det. säg till om du vill ta en lunch någon dag!