26 februari 2008

it's not that easy to just be a friend.

jag tog en sovmorgon idag vilket jag kände att jag var sjuuukt värd. bra det för min lektion var tydligen inställd och det enda jag behövde gå på var då engelskan. efter den åt jag en fin lunch med emelie på supersushi och kom sedan hem med nytt skissblock och nya strumpor. sweet. väl hemma så smyger sig gärna verkligheten på och stressen kommer i vanlig ordning tillbaka, likaså tankar kring livet och kärleken. ibland är tankarna fina, ibland inte.

1 kommentar:

Anonym sa...

tjo,

jag tänkte börja med att ha lite härliga gäster i min blogg & vill gärna ge dig uppgiften att bli den första.

svara på följande frågor, gärna utförligt & skicka gärna med en bild till mig på dig & hur du ser ut, rent stilmässigt.
skicka via hotmail om du tycker dte känns enklare, eller så tar vi det över msn när vi hörs där härnäst.

frågor;

beskriv din stil;

vad inspireras du av, stilmässigt;

vem är din främsta stilikon;

hur viktigt är mode & trender för dig;

vart tar du med dig plånboken för att shoppa något nytt;

vad skulle du aldrig klä dig i;

vad vill du bli när du blir stor;

beskriv en vanlig dag i ditt liv;

varför bloggar du & om vad;

tipsa om något valfritt;

säg hejdå;


hoppas du vill hjälpa mig :*