06 februari 2008

last night.

hej gott folk. för första gången på länge känner jag mig nu utvilad efter många timmar av sömn. ledig dag och jag ska tillbringa lite tid med idioten (bok av dostojevskij), en reklambild och även med info om EU. kaos och lite panik. kvällen kommer dock vara fri från stress och press då jag ska iväg på en föreställning på göteborgs stadsteater, igen. ikväll är det rysk roulette som ska underhålla mig.

och idag börjar också mitt hälsosamma liv (som om jag aldrig påbörjat många sådana liv och misslyckats). slängt allt i kakväg och står emot allt annat som lockar i kylskåpet. detta är inte enbart för att komma i form och må bättre utan också för att hålla mig borta helt från nötter och laktos som ger mig mycket smärta i vardagen. kanske kan också mina utslag på kinderna som jag haft i x antal år också försvinna om jag håller mig borta från allt jag inte tål.

Inga kommentarer: