17 februari 2008

the light on your door to show that you're home.

jag har nu suttit och skrivit på msn med mitt ex och tillika sambo på msn. han är i spanien för jobbets skull sedan en månad tillbaka och kommer hem i dagarna vilket han firar med att bli kalasfull.

Fredrik säger:
(02.46.42)

heyw'§ varit ute och ätit och ducikti massa öl och sprit... hur ,mår du=?
cookie - turnintoyou.blogspot.com säger: (02.46.56)
HAHAHHAH! du är ju FULL! hahhaha.
Fredrik säger: (02.47.03)
jaaa-aa
cookie - turnintoyou.blogspot.com säger: (02.47.04)
jag mår okej. hur mår du egentligen?
cookie - turnintoyou.blogspot.com säger: (02.47.06)
HAHHAHAHAHHAH!
Fredrik säger: (02.47.06)
suc,k
Fredrik säger: (02.47.17)
asså jag är packat
Fredrik säger: (02.47.19)
packad
Fredrik säger: (02.47.21)
full
Fredrik säger: (02.47.50)
hur mpe du-?
cookie - turnintoyou.blogspot.com säger: (02.48.14)
hahahhahahaha.

resten av det han skrev var ungefär på samma nivå som hans sms alltid varit - oläsliga. känns fint att jag fick ta del av hans karatefylla på ett sätt då han aldrig, aldrig någonsin under vår tid ihop varit i närheten av det han verkar ha varit inatt. kommer skratta åt detta i evigheter.

3 kommentarer:

Anonym sa...

stavar bättre än mig i alla fall. och vilket gräsligt namn snubben har. usch.

jannike sa...

FINT namn!!!

Anonym sa...

vad skönt att ni verkar så avslappnade med varandra :)