25 mars 2008

another night.

ikväll får det bli take away och lite annat gott för jag orkar inte laga mat och smörgåsar är inte särskilt spännande längre. dagens ledord är fet mat är bra mat, vilket jag kanske inte står för fullt ut som ni kanske vet.. men idag får jag tänka så för jag är snygg och förtjänar lite vardagslyx, banne mig. enda problemet är nu att thairestaurangen ligger 100 meter härifrån och jag tror inte att de kör hem min mat. orkar jag gå? det är en massa vitt i vägen. haha, herregud.

3 kommentarer:

Anonym sa...

har du samma vardagsmat som jag har eller? varma mackor i brist på ork och fantasi...

Anonym sa...

haha 100 meter...knappt värt.

jannike sa...

F - ja, mackor och kaffe/te är den vanligaste måltiden.. hehe.

S - jag gick och höll på att trilla flera gånger. livsfarligt ute i snön. haha.