19 mars 2008

ramble on.

imorrn ska jag agera hemmafru, inte för att jag är någons fru/kvinna/flickvän/husdjur men ja, ni förstår nog tanken. eliminering av diskberg, tvättid och sedan en promenad till coop på avenyn för att fylla kylskåpet. ska bunkra upp med en massa gott inför den stundande påskhelgen, då jag enbart tänker sitta i lägenheten och tjura. orkar inte höra vad alla vänner ska göra för jag blir bara ledsen att jag inte har någon att fira denna meningslösa högtid med, vilket jag dock inte ens försökt göra något åt heller. nåväl, jag har en flaska baileys mint chocolate och bra filmer så jag ska nog överleva.

2 kommentarer:

Anonym sa...

har sagt det förut och kan säga det trettio gånger till. baileys räddar vad som helst.
vad har du för filmer då?

jannike sa...

THE LATEST.. - jag vet! baileys är som en drog för mig. jadu, det finns en bra samling med filmer här. berättar sen vilken jag valde.