05 maj 2008

but i'm not.

alltså.. jag är snurrig till tusen. vet inte ens när jag börjar imorrn eller vad det är för dag idag.. försöker strukturera upp mitt liv då jag är en väldigt planerande människa men just nu vill det sig inte alls och jag känner någon form av panik. kontrollfreak, ja. trodde att jag hade morgondagens kväll uppbokad, vilket blev till en dubbelbokning, som är ett ganska vanligt förekommande fenomen på senare tid då förvirringen är total. avbokade ena grejen men kom sen fram till att jag har tid för båda och försöker nu återboka eller vad man nu ska säga. får se hur det går.. nu ska jag sova och hoppas på att morgondagen för med sig lite klarhet i huvudet och att kvällen blir som jag vill.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej.
Snurrigare än vanligt??? Kan du bli det?
Älskar Dig.
Kram
Mammis