13 maj 2008

under saturn's shadow.

ursäkta frånvaron. som ni vet är inte internet alltid på min sida, men ikväll är lyckan med mig. haft några dagar med ren ambivalens. ena stunden är jag sjukt glad, sådär fånigt lycklig som jag lyckats vara mycket på senaste, till att vara äckligt nedstämd. dock går det mesta vägen och jag mår sjukt bra när jag väl tänker efter. dags att sluta med min inställning om att inget går bra för mig och sluta leta efter saker att bli ledsen över. efter att ha levt i flera år med att ha mått skit så är det dock lite svårt att ta glädjen på allvar då jag aldrig trott att den varit i mitt liv för att stanna.. men jag tror att den är det nu. äntligen.

annars går livet som det ska med vissa inslag av ren nervositet som gör att jag babblar om rent oväsentliga saker. herregud, jag blir rädd för mig själv ibland över att jag blir mig själv upphöjt i tusen. nåväl, jag har skrattat åt mig själv sen jag kom hem för en stund sedan över hur jag blir i vissa situationer.

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter skönt det. Du förtjänar att må bra. :)