13 juni 2008

holy water.

bild från i söndags när jag fick agera modell samt stylist.

3 kommentarer:

milla sa...

gode gud vilken pingla! <3

Anonym sa...

Alldeles alldeles fantastisk.. Götapetter vad fin du är... Jag har också en liknande jacka i rött och rosa som jag köpte för över ett år sedan... tyvärr är den lite för stor för mig, men den hänger i min garderob och jag tar fram den då och då för att bara titta på den... Den är ju så fin och din är verkligen mega snygg...

Anonym sa...

Alldeles alldeles fantastisk.. Götapetter vad fin du är... Jag har också en liknande jacka i rött och rosa som jag köpte för över ett år sedan... tyvärr är den lite för stor för mig, men den hänger i min garderob och jag tar fram den då och då för att bara titta på den... Den är ju så fin och din är verkligen mega snygg...