13 juni 2008

holy water.

bild från i söndags när jag fick agera modell samt stylist.

3 kommentarer:

MILLA sa...

gode gud vilken pingla! <3

Carro sa...

Alldeles alldeles fantastisk.. Götapetter vad fin du är... Jag har också en liknande jacka i rött och rosa som jag köpte för över ett år sedan... tyvärr är den lite för stor för mig, men den hänger i min garderob och jag tar fram den då och då för att bara titta på den... Den är ju så fin och din är verkligen mega snygg...

http://www.carroceline.blogg.se sa...

Alldeles alldeles fantastisk.. Götapetter vad fin du är... Jag har också en liknande jacka i rött och rosa som jag köpte för över ett år sedan... tyvärr är den lite för stor för mig, men den hänger i min garderob och jag tar fram den då och då för att bara titta på den... Den är ju så fin och din är verkligen mega snygg...