10 juni 2008

sweethearts walk by together.

de senaste dagarna har bestått av en tanke, en känsla. kan inte riktigt sätta fingret på vad, men det är något bra, en form av eufori. finns nog väldigt mycket jag vill skriva, så mycket jag vill säga och få ur mig men jag vet inte hur jag skulle kunna sätta ord på det jag inte vet, på det som är så väldigt oklart. den fina känslan är blandad med likgiltighet och rädsla, men jag kan ändå inte låta bli att gå runt och le. i slutändan är det lycka jag vill känna och nu för tiden tillåter jag mig själv att vara glad och vifta bort det dåliga som inkräktar. puss & godnatt /j

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för inbjudan! Dyker jättegärna upp om jag inte måste jobba. Går det bra om jag hör av mig lite längre fram?

Var inte rädd för glädjen, utan välkomna den. Du förtjänar att må bra!

Kramar Susse