22 augusti 2008

the wanderer.

de senaste dagarna har varit i majoritet bra men också en aning omtumlande blandat med enorm huvudvärk och frossa. saker och ting har klarnat ganska mycket i huvudet, på gott och ont.. ikväll har jag suttit i soffan, druckit kaffe och försökt döda alla spindlar som stört mitt filmtittande. känner mig inte helt kry men tror att sömn kan göra mig lite bättre, trist nog är jag mitt i en av de där återkommande perioderna av insomnia. när jag väl lyckas somnas så drömmer jag hemska mardrömmar (vilket inte är populärt för mitt huvud då jag alltid har haft svårt att skilja på dröm och verklighet) så jag vaknar på tok för ofta och jag får aldrig känna mig utvilad.

nu ska jag krypa ner under mitt fina hello kitty-täcke och reda ut lite saker med mig själv.

Inga kommentarer: