21 november 2008

that's what i am.

blev aldrig någon fika häromdagen. kanske blir idag, vem vet. jag orkar inte riktigt tänka just nu då tröttheten är ett faktum. blivit en ovana att sitta uppe lite för länge på kvällarna. inte för att jag går och lägger mig särskilt sent egentligen (vi snackar midnatt, och det är ju inte så himla sent) men jag börjar märka att kroppen säger ifrån och vill verkligen inte samarbeta när klockan ringer på morgonen. blivit att jag legat kvar i sängen toklänge för att sedan hoppa upp och stressa mig igenom alla morgonens rutiner med hårfixande, klädval och sminkande. vissa resonerar så att de kan ligga kvar länge och skita i det där med att piffa till sig, men det finns inte i min värld. det är ett måste för mig att känna mig i ordning och tillfixad, det gör faktiskt mitt liv lite lättare att leva om jag känner mig piffig.


translation: the tiredness is a fact. my body doesn't want to cooperate with me in the mornings when i sit up late at night. uhuu. the latest mornings i've been laying in bed for a longer time which always ends up with a jump to do all of my morning routines. it results in a lot of stress and yeah, as i say, the tiredness is a fact. can't have it like this.

Inga kommentarer: