03 februari 2009

all hell breaks loose.

varit ganska upptagen det senaste, eller jag har rättare sagt haft ett liv och gjort saker istället för att vara så aktiv internetanvändare. orkar inte dra allt jag gjort men för att nämna lite så var jag på 7sins i fredags med finaste lina och bella. sen hamnade jag på kings head med jonas och efter det gick vi till stars'n bars. lördagens kväll spenderades på invigningen för nya studio gbg classic tattooing. mat, dryck, mingel och liveband. vi gick sedan vidare till efterfesten på styrbord babord. jag stannade dock inte så länge utan åkte med j till kings head, igen. igår var en helt fantastisk solig måndag. lunchade med j och sen åkte vi vidare till ikea och letade möbler till hans nya lght. väl hemma i stan igen så gick vi och käkade sushi. kvällen spenderades sen på café publik med bella och lina och sen gick jag och lina vidare till kings head. helgen och gårdagen har varit bra, mycket bra.

translation: been pretty busy doing other things than updating my blog. won't write about everything but i can tell you some about this weekend and yesterday. at friday me, bella and lina went to the rockabilly club 7sins but it was pretty boring so i went to kings head for a beer with jonas. after that we went to stars'n bars for some drinks. saturday were awesome with a big party for the new studio göteborg classic tattooing. beer, food, mingle and great live music. then it was an after party at styrbord babord but i think i was there for just thirty minutes. went to kings head with j, again. yesterday i ate lunch with j and then we went to ikea. after that we ate sushi and then i met lina and bella for a coffee/hot chocolate at publik. then lina and i ended up at kings head. this weekend and yesteday were pretty amazing.

Inga kommentarer: