23 februari 2009

one armed scissor.

jag har varit sjukt ekonomisk på senaste när det kommit till inköp. inte köpt något klädesplagg på kanske en månad. la dock in en beställning på en jacka häromveckan men den kostade i princip ingenting och den är så sjukt fin. jag har fått fnatt på det där med jackor då jag nu för tiden tycker att det är kul att handla just det plagget. vet inte hur många jag har nu som jag faktiskt också använder. sen la jag in en beställning på cdon igår så snart kommer det hem en skiva och en fin bok till mig.

translation: i just gave myself some compliments because i've been pretty economic when it comes to shopping. ordered a new jacket last week and it was really cheap and then i also ordered a cd and a book and both of them were cheap. nowadays i'm good when it comes to shopping.

Inga kommentarer: