23 mars 2009

what am i to do.

jag kan inte bestämma mig huruvida jag ska fortsätta vara redhead eller ej. de färger jag annars har som förslag är mörkbrunt eller gå tillbaka till mitt vita. kluven. med en utväxt på 1,5 cm så är det dags att bestämma sig. måste färga det i dagarna innan jag får panik på skiten men det är ju just det, att välja. beslutsångest deluxe.

translation: can't decide if i want to continue with my red hair or dye it in another colour. if i'll change it shall be to a dark brown or go back to my white blonde hair. have an 1,5 cm outgrowth so it's time for deciding. have to dye it at wednesday or thursday... so, what to do?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är söt i det röda, behåll det!

tova sa...

rött håt ÄGER

jannike sa...

nicke, tack tack!

tova, jag vet! fortsätter med det röda så kan vi och våra andra kloner ta över världen sen.