14 mars 2010

next stop: wonderland.

ja, då har man äntligen sett alice in wonderland. den var bra och får fyra tekoppar av fem möjliga. johnny depp och helena bonham carter i en film av tim burton kan dock inte bli så dålig, även om det verkligen inte var bland de bästa burton-filmerna. sen kan jag ju säga att mia wasikowska var ett klockrent val till att spela alice. en ren fröjd för ögat.

känner mig halvt om halvt stressad pga vissa faktorer och för att jag imorrn ska bli klar med lite utbildningsmaterial till mina kära kollegor. ångestladdat då jag ständigt ställer väldigt höga krav på mig själv och då jag vill att allt ska bli perfekt. och hur fan ska jag lyckas skriva något som andra lätt ska förstå då jag har svårt för att hålla mig till det verkligt väsentliga då allt runt omkring för mig är minst lika viktigt. mål: inte skriva en doktorsavhandling.

Inga kommentarer: