17 maj 2010

...

herregud... de senaste 24h har inte alls varit särskilt kul. sov inte särskilt mycket förra natten, stressade relativt nyvaken till jobbet och har varit lite upp och ner sen dess. varit kort i tonen, bitsk och som vanligt när jag är trött och nere så vill jag helst gråta lite emellanåt. behöver inte vara över nåt speciellt, att jag gråter alltså, men ibland kan någon liten skitsak trigga det. jag gillar det inte alls men det är mitt sätt att säga ifrån, att något är lite mindre bra - fysiskt eller psykiskt. och nu var det ju just det här med sömn, eller snarare bristen av sömn... roten till allt ont i mitt liv, med en liten släng av överdrift. ska bli bättre på att rannsaka mitt liv och försöka städa bort eller iaf kontrollera de sidor av mig som är mindre roliga. så nu är mitt första mål till ett drägligare liv att sova x antal timmar/natt och köpa mörkläggningsgardiner för den här ständiga tröttheten går just nu ut över allt. nästa steg är att sluta stressa och börja koppla av, men det tar vi någon annan gång. s'long.

Inga kommentarer: