07 juni 2010

i won't back down.

jag är inte sämre än gogge och bjuder också på dagens outfit. här ser ni mig klädd för hushållssysslor med huvudbonad från hm, träningsjacka från fred perry, mjukisbyxor från hm och skor från converse.

är nästan lite förvånad över hur mycket ork jag haft efter jobbet idag - på en måndag! tvättat, diskat, handlat lite matvaror och sedan spenderat en evighet i en varm dusch. nu är det bara matlagningen som jag måste ta tag i, vilket aldrig varit min starka sida och inte heller varit något av intresse. morgondagens plan är faktiskt att laga något lätt som inte är allt för jobbigt eller tidskrävande. lär bli pasta med någon sås baserad på krossade tomater. mitt stora hinder i livet har som alltid varit rädslan att misslyckas så därför tänkte jag börja smått. resulterar det i överkokt pasta och bränd sås tänker jag dock snällt gå tillbaka till att köpa take away resten av livet. mer om detta imorgon.

Inga kommentarer: