14 juni 2010

misery is the river of the world.

blev en spontanvisit hemma hos linda efter jobbet. fick med henne ut från flyttkaoset, hamnade på simpan över på tok för mycket kaffe och det slutade sen med en öl på nyhavn. sweet. vi hade det väldigt mycket trevligare än vad korten ger sken utav. linda är bra hon.

imorrn blir det tidiga skiftet och sen ska jag håva in lite fler vuxenpoäng genom möte med en av mina kunder som kommer till kontoret för lite avtal och sådant. efter det blir det hem till linda för att agera flytthjälp då hon överger listergatan för claesgatan. förhoppningsvis avklaras det snabbt så fotbollen inte blir lidande då jag och min käre chef angelika ska heja fram brasilien.

nu blir det dags att ta igen lite förlorad sömn då helgens dagar avslutades långt in på småtimmarna. men klagar jag? nej, inte det minsta utan snarare tvärtom - jag gillart. s'long.

Inga kommentarer: