02 juli 2010

hot stuff.

namn: jannike viola therese reinholdsson
smeknamn: icke, jankan etc etc
ålder: 23 om sisådär 26 dagar
längd: 165 cm
vikt: en kvinna avslöjar aldrig sådan onödig information
skostorlek: 37-38
hårfärg: mörkblond
ögonfärg: blå
drömjobb: något inom reklam, marknadsföring, kommunikation...
favoritskor: adidas och dr martens
favoritväska: de flesta i bowlingmodell
favoritbutik / sverige: karltex, fred perry
favoritbutik / utomlands: armstrongs 2nd hand i edinburgh
favoritkaffe: dubbel mezzo på bar centro eller frappuccino på starbucks
hur mycket pengar lägger du i månaden på kläder: beror väl på
favoritmärke: fred perry, ben sherman, lonsdale, merc
tv-program: cold feet, family guy, poirot mm mm
drömutseende: karen lee orzolek
snyggaste plagg i din garderob: oj... det varierar vilket plagg som toppar listan
favorittidning: habit, antik&auktion etc etc
länder du varit i: en del
länder du vill till: japan, punkt slut
favoritplats i hela världen: BASICILA DI SAN PIETRO IN VATICANO!!! annars kvalar princess street gardens och old town, båda i edinburgh, lätt in bland toppen. eller kanske stranden i brighton... ganska oslagbara platser.
husdjur: har en katt hemma hos far... skulle gärna vilja ha en bullterrier här i malmö
höger- eller vänsterhänt: höger
favoritgodis: vit toblerone
är det nåt du absolut inte äter: råbiff, never again
fisk eller badkruka: fisk, när tillfälle ges
favoritväder: höstrusk eller strålande sommarsol
spelar du nåt instrument: piano, gitarr, bas och så sjunger jag
morgon- eller nattmänniska: inte morgonmänniska iaf
sparare eller slösare: går i perioder
vem är viktigast för dig: jag själv
tror du på mirakel: yiep
tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja
ser du på kärleken som ett misstag: haha, nej
hur många barn vill du ha när du blir stor: tre
är du kittlig: yes
snarkar du?: självklart inte. men jaja, jag gör väl det.
rädd för insekter?: ja, speciellt spindlar och fästingar
största svaghet: brist på självkänsla emellanåt
det här är jag bra på: rita, underhålla, sova, rabbla fakta
om du fick välja en superkraft, vilken skulle du välja? jag vill utan tvekan kunna flyga
chips eller godis? vit toblerone
pizza eller hamburgare? pizza
tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?: tatuera mig har jag ju redan gjort och tänker fortsätta färglägga min kropp framöver. pierca mig är nog det sista jag skulle göra.
skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?: ja
vilken hand håller du gaffeln i?: vänster
vad är du mest rädd för?: att det ska hända mina nära och kära något
är du rädd för blod?: nej
gillar du att sjunga?: ohja
anser du att du är stark?: fysiskt eller psykiskt?
vad gör du om du får hicka?: hickar
röker du?: ja
snusar du?: nej

Inga kommentarer: