12 juli 2010

why do i give valuable time to people who don't care if i live or die?

plötsligt händer det... idag hänger jag i soffan som så många gånger förut för att stanna upp och rannsaka mig själv. jag tänker inte lämna ut allt för mycket på bloggen för det finns inget jag måste bevisa längre. jag vet vart jag har mig själv och jag är jävligt toknöjd med vart jag är i livet, och med vilka jag har i mitt liv. den bittra och ytliga jannike kommer ni få läsa mer utav framöver men mycket av allt det andra som verkligen berör kommer jag lämna för mig själv och de som är mig nära. på återseende.

4 kommentarer:

miss ruthie sa...

Fast jag bryr mig

jannike sa...

vi får hooka upp mer så du kan få reda på allt. du är trots allt min maaaaaaaaami.

Southpawkid sa...

Men hörredu, kommer du inte till göteborg snart då? Rätt så nyfiken på hur allt är med dig, det var ju trots allt så längesedan.

jannike sa...

vi tänkte nog dra en sväng till götet på semestern. hör av mig när jag vet meeeeeeer mami. puss.