19 september 2011

en annan helg

helgen var minst sagt spännande. fredagens em började med att jag kräktes på jobb (uäää) och fick snällt gå hem och vila. då det förmodligen handlade om något dåligt ätbart så blev det utgång, men med ytterst lite drickbart och humöret var väl aldrig riktigt på topp. mindre kul. lördagen var inte så mycket bättre då jag sov hela eftermiddagen och sen somnade barnsligt tidigt framför kvällens film. gårdagen spenderades i soffan, frusen och trött. somnade även här tidigt tidigt i soffan och missade därför slutet på filmen. tror inte att jag sett slutet på en film på... länge. mindre spexigt. så, jag har helt enkelt haft roligare helger men som den kärlekskrank jag är så gör det inte så himla mycket så länge jag får vara på dåligt humör, sova, somna och ha tråkigt med min älskade sambo.

Inga kommentarer: