31 oktober 2011

hormoner

på torsdag äter jag mitt sista p-piller någonsin, hoppas jag. barn på gång? nä, inte än. jag är bara så jävla trött på att vara så jävla instabil vilket kunnat härledas till byte av p-piller osv. vem fan informerar om att man kan bli deprimerad av skiten? står någonstans bland biverkningarna att lätt nedstämdhet kan förekomma... lätt nedstämdhet? ta det gånger tusen och ni har mig i ett nötskal typ en-två veckor varje månad. känns ju värt. barnmorskan ville ju inte riktigt lyssna på mig heller när jag ringde och beklagade mig. det var ju konstigt att jag reagerade så starkt på nya p-piller som skulle vara identiska till de jag redan käkat, tyckte hon, det berodde nog på något annat. att jag ens började med massa hormoner och shit. nu får det vara nog!

Inga kommentarer: