01 januari 2012

hejdå 2011

hur har ditt 2011 varit?
fantastiskt med små undantag som jag inte ens tänker lägga någon energi på, så överlag helt fantastiskt

blev du kär i år?
blev och blev, är redan superduperkär i bästa sambon

vad önskar du att du gjort mer?
tagit vara på den lediga tiden, rest, lagt ner mer tid i köket

vad önskar du att du gjort mindre?
suttit fast i soffan och gått upp massa onödiga kilon, typ. behöver jag ens ta upp att jag stressar för mycket?

vem har du umgåtts med mest?
johan

bästa minnet från 2011?
oj, om jag nu ska reducera det till ett så får det bli london-resan. helt klart det som jag kommer minnas bäst från det gångna året. helt klart bland det bästa vi gjorde under 2011och en dröm som gick i uppfyllelse för mig då jag aldrig tidigare hade varit i staden och för att vara anglofil så kändes det som att det var på tiden

är det något du saknade 2011 som du vill ha år 2012?
mer pengar på kontot och mer resande, nya utmaningar (gud så klyschigt)

var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
helt klart gladare, jag är nog överlag en mycket gladare person sen en bra tid tillbaka

vem/vilka saknade du?
jag är inte personen som saknar så himla många sådär kors och tvärs, men familjen har man väl saknat en del samt min farmor som jag vill ha tillbaka i livet

största misstaget?
helt ärligt så kan jag inte nämna eller minnas något direkt misstag

hur många hade du sex med?
en/uno/one

tror du att år 2012 kommer blir bättre eller sämre än 2011?
jag tror starkt på 2012 då jag förhoppningsvis blivit lite klokare under 2011 och kan göra saker och ting ännu bättre under det nya året. sen är det självklart så att det blir vad man gör det till och jag går in med visionen om att det ska bli bäst

vad gjorde dig riktigt glad i år?
jag låter nog som en sjukt töntig flickvän men jag ger min sambo allt cred som får mig att vara glad mer eller mindre hela tiden. japp

hur många kysste du?
en/uno/one

vilken var din bästa månad?
jag gillade ju min semester, trots dåligt väder så slutet juli/början augusti samt december har lätt varit bland toppen

finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?
det finns det väl alltid? gör om gör rätt eller hur det nu var

hur skulle du beskriva din stil 2011?
piké/skjorta + kjol + martens, som alltid... en aning mer proper än tidigare samt att jag vågat mig på lite färg på vissa kläder

vilka länder besökte du?
england, danmark

hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
mer häng, nya vänner och fler tatueringar

Inga kommentarer: