19 juli 2012

hösten

ja, webbshopparna fylls av höstkollektioner och nej, jag har inte det minsta ångest över det. tror dock att jag hade haft det om solen synts till utanför fönstret, men det gör den inte och har heller inte gjort det på riktigt den senaste månaden. sen gillar jag ju hösten barnsligt mycket med myströjor, halsdukar, stickat, varmt... ja, you name it. det för med sig så mycket gott på nåt vis. hösten blir jag heller aldrig besviken på. sommaren har så mycket press på sig för då SKA solen skina, hösten får vara lite som den vill - för det är ju höst. well, jag har redan börjat glo genom lite nätbutiker och lagt ett otal plagg i min want-list. dovt färgade jeans, skinnjacka, skira kjolar, färgglada läppar, stor stickad halsduk, oversize tishor och galet markerade ögonbryn är något som ska få följa med mig in i höstvädret iaf. sen vilken hårfärg jag ska ha i höst (eller kanske vilka), ja, det får ni se.
foton : style.com
betsey johnson / acne / house of holland / topshop unique

Inga kommentarer: