20 oktober 2012

många plus och lite minus

jag masade mig ut igår och även om det tog emot så var det värt det, typ. käkade grekiskt i fint sällskap och sen blev det reggae scorcher. klubben var bra som vanligt tills alla jävla idioter började märkas av. en jävla dåre ville slåss med johan och jag fick utnyttja mina snabba reflexer för att undvika ett psycho som var hångelsugen. vad är det för fel på folk?

nåväl, nykter som jag var så vaknade jag välmående och sjukt fräsch idag, även om jag sov lite väl länge. gick ner på stan för frulle och sen shoppades det. massa bra saker för hår, hy och läppar fick jag med mig hem. var även och klämde lite på skorna som står överst på önskelistan men kom till insikt idag och beslutade att de verkligen inte är värda sitt pris, men åh vad fina de är! uhuuu! nu ska jag sluta tänka på pjucksen och istället planera kvällen innehållande middag + pubrunda. puss!

Inga kommentarer: