27 januari 2013

rapport

då var typ helgen över. i fredags sov jag till... nä, jag erkänner inte hur länge jag sov, men skönt var det. mellan polisavspärrningar tog jag mig ner till hjärtat av guld där mannen tatuerade sig. sen drack vi öl, sen somnade jag. lördagen slår de flesta lördagar på länge. jag och mannen flanerade på stan, köpte fina vinylskivor, åt god mat på skotsk pub och myste sen framför film hemma i soffan. så jävla gött! fler sådana lördagar, tack!

idag har varit som en helt vanlig skön söndag. tvätt, soffhäng och sen gick vi lite utanför rutinerna och beställde två fantastiskt fina tavlor + att jag fixat med läxor, sminkat och ja, lite sådant där som flyttar in i min vardag mer och mer. älskar jag det? JAAAA. imorgon är det jobb och utbildning igen, tuffa dagar vill jag säga men i slutändan är det så sjukt värt det.

Inga kommentarer: