29 oktober 2008

the back of your hand.

jag drar hem till gbg om några timmar. måste säga att det varit underbart skönt att vara hemma hos först far och sedan hos mor, men nu kallar västkusten på mig. direkt när jag kommer fram imorrn ska helen rulla håret på mig. kommer somna i frisörstolen.. inte känt mig såhär trött på evigheter, och för att inte förvärra situationen så går jag nu och lägger mig. s'long & g'night.


translation: going home to gothenburg in a couple of hours. it's been wonderful visiting dad and mom but the swedish west coast wants me back. first thing to do in my home town tomorrow is getting my hair curled up by helen. now, time for bed. g'night.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är farligt när folk pillar i ens hår. Vet inte hur du är, men jag blir så oerhört avslappnad och skulle kunna somna direkt! Haha!

Jag har förresten en utmaning till dig på min blogg, så nu får du allt göra den. Hihi.

Kramar!