05 november 2008

i do.

jag tänker mig inte alltid riktigt för, ibland väljer jag vägar i livet som senare inte visar sig vara de bästa. det som slog mig igår var att jag valt just de ämnena i skolan som antagligen kommer bli min död. den stundande våren kommer innehålla isolering av den högsta grad för att ens palla med de stora inlämningar som ska vara inne under ungefär samma tid. fyra jävla inlämningar varav två fördjupningsarbeten (ett i internationella frågor och ett i samtidens historia), sedan en engelsk analys av en bok och sen the grand finale (trumvirvel)... uppsatsen i college som ska röra ett religiöst ämne och frågeställning som jag inte ens har den blekaste om. vad vill jag skriva 12 sidor om och spy galla över? nåväl, jag ska banne mig klara det här. jag ska.

translation: i've made some really bad choices when it comes to school subjects, maybe not bad but four of them contains a big examination and they will all have their deadline at almost the same time. the spring, next year, will probably become my death. buhuuu. my best friends will be the computer, coffee and a lot of responsibility so i can manage all of my school projects. buh-huh.

Inga kommentarer: