08 november 2008

it might look nice with a throne to sit up on.

sitter och spanar på kläder, speciellt klänningar, jag tänkt beställa när mitt konto är lite mer påfyllt. jag är så förbannat trött på de kläder jag har nu och det känns nästan som att jag inte har så mycket variation, inte fullt så mycket som jag hade önskat. så, så fort plånboken är lite fetare så ska det beställas i mängder. tips på bra nätbutiker tas emot med öppna armar, och även om jag har sjukt bra koll på de flesta så kanske ni sitter inne med någon bra adress.


translation: i really need some new clothes, especially cute dresses. gonna order some when my wallet is thicker. do you know any great pages with cute dresses? i already know the most but give it a try.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hi there how are you? I was looking through your blog and found it interesting and wanted to leave you a comment.

I have an ivitation for you to come and visit my art blog here in San Diego, and comment if you will.

I think that you may enjoy the various labels and music videos I design for my art blog, hope to see you here soon and take care :)

Lillgull sa...

Hejsan! Ja du vet säkert redan de här sidorna... vivien of holloway, Tarantulaclothing.com, MybabyJo clothing,Pinupgirlclothing.com, orkanlia.se..
Skulle också passa på att säga att jag har utmanat dig via min blogg. "7 saker om mig" Om du har lust såklart...
.