06 november 2008

ohie, will you ever shape up baby, ohie.

jag vill verkligen fly från allt vad skolarbete heter men när väl verkligheten kommer ikapp så kommer också stressen, den jävla stressen. den där inlämningen som skulle varit inne igår visade sig vara ett stort missförstånd och därför sitter jag och skriver om allt för det jag gjort var ju förstås inte rätt. uppgiften som till en början kändes ganska okej är nu ett jävligt stort frågetecken och jag vet verkligen inte hur jag ska gå tillväga för att ro i land det här. disciplin jannike, disciplin. på grund av den här skiten så har jag fått ställa in kvällens planer innehållande bio. inte okej, men jag måste lära mig att prioritera nu. det är dags att ta ansvar.

translation: pretty busy with a paper which became a big misunderstanding at first. i have to start over, from scratch. god, help me!

Inga kommentarer: